Warning: The magic method __set() must have public visibility and cannot be static in /home2/jozsade2/public_html/_framework/src/Classes/CPPClass.inc.php on line 33

Warning: The magic method __get() must have public visibility and cannot be static in /home2/jozsade2/public_html/_framework/src/Classes/CPPClass.inc.php on line 39

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home2/jozsade2/public_html/_framework/src/Classes/CPPClass.inc.php:33) in /home2/jozsade2/public_html/_framework/Website.inc.php on line 78

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home2/jozsade2/public_html/_framework/src/Classes/CPPClass.inc.php:33) in /home2/jozsade2/public_html/_framework/Website.inc.php on line 78
Pszichológiai mérőeszköz
szlogen  
   

 

Mi is ez a tárgy, mi a célja?

Egyedül végezhető mérés, és elemzés szakorvos segítsége nélkül.
Az Integrált Pszichológiai Mérőeszköz célja, hogy szakorvosi közreműködés nélkül lehessen pszichológiai méréseket végezni. Az eszköz lehetőséget ad pillanatnyi állapotfelmérésre, és mivel felhasználói névhez kötötten képes az adatok tárolására, hosszú távú, követés jellegű mérések is végezhetőek vele.

A legfontosabb mérendő értékek: emlékezet, koncentráció, reakcióidő, térlátás.
A feladatokat kiadó, és az eredményeket elemző software folyamatosan megújítható, és speciális feladatok kiadására alkalmas. Az eredményt a mért paraméterek összessége adja, melyek fontossági sorrendben a következők: koncentráció, döntési sebesség, emlékezet, térlátás. Ezek egészülnek ki a szenzomotoros koordináció, kitartás, teljesítményromlás, tanulási sebesség, logikai képességek, igényszint és teljesítménymotiváció területén nyújtott eredményekkel.

 

A Tárgy használata

1. A mérés megkezdése előtt a vizsgált személy a készülékkel szemben, ülve foglal helyet.

2. A készülék a tetraéder megemelésével kapcsol be. Ez után az érintőgombok használatával lehet kiválasztani a kívánt feladattípust.

3. Például a „Kígyó” játékban a vizsgált személynek a világító csomópontokat kell érintenie a golyóval.

4. A játék végén a mért adatok a tetraéder visszahelyezésekor jutnak vissza a számítógépbe. Az értékelés a kijelzőn olvasható le.

 

Tervező: Józsa István (2002-2003)